Telefon-mail og WEB-support nye
og eksisterende kunder: Brødrene Johnsen SALEIMPEX har gjennom flere år opparbeidet seg til et ledende ressurssenter for Autodesk’s mekaniske produktportefølge i Norge, i tillegg til CAM-løsninger for programmering av CNC styrte maskiner. Support og feedback fra vår tekniske avdeling er den aller beste. Samtidig
opplever våre kunder en hverdag der programvare-oppdateringer kommer
oftere og oftere – både i form av nye versjoner, men også i form av
service-oppgraderinger eller såkalte “patcher” tilgjengelig fra
Internet. Ikke sjelden nedlastes og installeres nye versjoner og
service-oppgraderinger av sluttbruker uten på forhånd å avklare
mulige problemstillinger med forhandler, med “kjedelige”
konsekvenser som følge ! Etter mange henvendelser fra både nye og eksisterende kunder introduserer vi nå to svært gunstige support-alternativ. Disse gir sluttbruker tilgang til de beste tekniske ressurser tilgjengelig i vår organisasjon. Følgende
alternative supportkategorier er tilgjengelig for våre kunder: alt 1: Fri telefon, mail og WEB-support Inkluderer: Fri telefon- og mail-support omkring programtekniske og brukerrelaterte spørsmål og problemstillinger for de produkt som omfattes av avtalen Brukerkategori:
Passer for brukere med liten forhåndskunnskap om aktuell
programvare, og for brukere som trenger jevnlig assistanse i en
oppstartfase. Tilgjengelighet:
Hverdager i tidsrommet 8.00 – 16.00 Periode: 6 måneder
fra avtaleinngåelse. alt 2: Telefon, mail og WEB-support med tidskonto Inkluderer:
Telefon- og mail-support som avregnes i forhold til reelt forbruk
(tilsvarende “kontant-kort prinsippet”). Kunden disponerer en
tids-konto som avregnes etter forbrukt tid, med minste intervall 15 min.
Avtalen gjelder for
programtekniske og brukerrelaterte spørsmål og problemstillinger for
de produkt som omfattes av avtalen. Brukerkategori:
Passer for brukere med god forhåndskunnskap om aktuell
programvare, og for brukere som kun sporadisk trenger assistanse. Tilgjengelighet:
Hverdager i tidsrommet 8.00 – 16.00 Periode:
1 år fra avtaleinngåelse / Oppbrukt tids-konto (avhengig av hva
som først intreffer
alt
3: Bruker uten forhåndsavtalt support
Avregnes
etter gjeldene timesats
Generelt: Bedriften
plikter å opprette en “superbruker”, som vil være den primære
kontakt ved alle supporthenvendelser. Dette gir bedriften den klart
beste kanalisering av informasjon, spesielt der det interne brukermiljø
er stort. |